1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "At least, he is fair."

"At least, he is fair."

Çeviri:En azından o adil.

March 20, 2014

9 Yorum

Konu önem sırasına göre

GkhanTrker1

"O hic degilse adil" cumlesinin de yanilara eklenmesi gerektigini dusunuyorum.

January 31, 2015

yalcinkus

sana katılıyorum

March 23, 2015

bayramarikan

"O en azından adildir" de kabul edilemez mi?

May 6, 2016

kadilar

Bu at least bi kalipmidir selcan hanjm

December 23, 2014

ayhangorur

En azından o adildir.

January 31, 2015

mertcan136

( o en azından adil dedim ) kabul etmedi. neden?

August 12, 2016

havvaner

Bence burayla muhatap olan yok..

November 18, 2016

Velikaraki

at least: en azından. he is fair: o, adil. en azından o, adil.

July 9, 2018

Lale188

Fair isim olarak fuar, festival sıfat olarak adil anlamına geliyor.

September 3, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.