1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I do not pay for it."

"I do not pay for it."

Fordítás:Nem fizetek érte.

March 20, 2014

18 hozzászólás


viktorgrafika

Én is beugrottam, viszont elgondolkoztam: "I do not pay for it." - Nem fizetek érte. "I do not pay for this." - Nem fizetek ezért. (A "this" közelre mutat.) "I do not pay for that." - Nem fizetek azért. (A "that" távolra mutat.)


barnak01

Egy cipőben járunk, képletesen. :-) (ezért), de köszi a magyarázatot.


Fly0001

nem fizetem ki. - nem jó?


SztanaAnna

Nekem ezt írta ki jó válasznak.


szanyizoltan

Ezért nem fizetek. Nem fogadta el...


BLacee

"Nem fizetek ezért" nem jó... Jelentve


JanosGrenc

a hangfelvételen többször meghallgatva ia a "pay" "hey"-ként hangzik!!


Harga

Nem gond, csak meg kell jegyezni, hogy ami így hangzik, azt hogyan írják és mit jelent.


FerencSzendrei

ugyanazt írtam, nekem sem fogadta el, bosszantó


brutus01

Bejelentettem, mert engem is sokszor zavar, hogy minimális kis eltérések miatt életeket veszít az ember, sokszor meg lehet, hogy nagyvonalú a program.


GereVince

Ezt nem fizetem. Ez miért nem jó?


Molnar1953

Én nem fizetem azt. Nem gogadta el! Miért?


ElekesPanni

Nagyon rossz a Nem fogom ezt kifizetni. fordítás?


csapy

A megoldásod jövő idejű, ez meg nem.


ZsmbokGza

Már sokadszor hallok az it végén s hangot. Vagy hallucinálok?


vasvariistvan

Nem, nem hallucinálsz. Számíts rá, hogy a kemény mássalhangzóra végződő szavaknál gyakran ejtenek még egy hangot. Ezt hallhatod H-nak C-nek, esetleg S-nek.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.