"Her gazeteyi sever."

Çeviri:Sie mag jede Zeitung.

1 yıl önce

6 Yorum


alpilerntdeutsch

neden ''alle Zeitung'' olmuyor?

6 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Er/Sie/Es mag alle Zeitungen.

6 ay önce

abdullah454636

Er ve Sie ikiside "o" olsrak gecmiyomu

1 yıl önce

reyhansivis

Evet biri erkek digeri kiz icindir

1 yıl önce

RamazanDal10

''alle zeitung'' neden kabul edilmedi

1 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Çünkü "alle" çoğul bir kelime gerekir. Alle Zeitungen.

3 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.