1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girl has skirts."

"The girl has skirts."

Çeviri:Kızın etekleri var.

March 20, 2014

12 Yorum


BRK.KLKVN

etekler kızda neden kabul görmedi

April 17, 2014

Mgokalp

Yamulmuyorsam "The girl has the skirts" olması lazım etekler kızda diyebilmek için .

May 12, 2014

berjantotr

yamulmuyorsun reyiz merak etme

June 24, 2018

Cedriqq

Ne zaman ha ne zaman have kullunıyoruz

December 20, 2014

StellaMerlo

Cümlede ''I/you/we/they'' öznelerinden biri varsa have, ''he,she,it'' öznelerinden biri varsa has yardımcı fiili gelir.

April 19, 2018

Cedriqq

Has

December 20, 2014

hani99

"Kızda etekler var" neden olmuyor anlamadım?

March 20, 2014

romedon

the girl's has skirts olunca kızın etekleri var olmuyormuydu.

July 29, 2014

Cedriqq

Have olmuyor muydu var demek için

December 20, 2014

Berivan418741

çok saçma resmen cevabı bul diye alakasız kelimeler koymuşlar.

July 1, 2019

SenanRehim1

Elim deydi yaaaaaaaa.................

September 6, 2019

gyu382617

Sikindirik kelimeler

December 7, 2019, 9:36 PM
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.