1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girl has skirts."

"The girl has skirts."

Çeviri:Kızın etekleri var.

March 20, 2014

40 Yorum


BRK.KLKVN

etekler kızda neden kabul görmedi


Mgokalp

Yamulmuyorsam "The girl has the skirts" olması lazım etekler kızda diyebilmek için .


berjantotr

yamulmuyorsun reyiz merak etme


BRK.KLKVN

benim adıma büyük bir şaibeyi aydınlattın teşekkür edrim


Mgokalp

Rica ederim :)

have the, has the ifadelerinde bir şeyin kimde olduğunu belirtiyoruz.


Cedriqq

Ne zaman ha ne zaman have kullunıyoruz


StellaMerlo

Cümlede ''I/you/we/they'' öznelerinden biri varsa have, ''he,she,it'' öznelerinden biri varsa has yardımcı fiili gelir.


hani99

"Kızda etekler var" neden olmuyor anlamadım?


dicil

Has sahiplik anlami katiyor.Senin dedigin cumle "There are girls in skirts"☺☺


fuataltun

Senin dedigin 'The girl has the skirts'.


romedon

the girl's has skirts olunca kızın etekleri var olmuyormuydu.


Cedriqq

Have olmuyor muydu var demek için


StellaMerlo

'Var' demek için ya have ya da has kullanılır. Eğer cümlede ''I, you, we, they'' öznelerinden biri varsa have, ''he, she, it'' öznelerinden biri varsa has gelir.


Berivan418741

çok saçma resmen cevabı bul diye alakasız kelimeler koymuşlar.


SenanRehim1

Elim deydi yaaaaaaaa.................


gyu382617

Sikindirik kelimeler


sertan7

The girl's olması gerekmiyor mu ? Kızın diyebilmek için ?


StellaMerlo

Sizin dediğiniz bir cümle için geçerli değil. The girl's skirt= Kızın eteği (Cümle değil.)

The girl has skirt= Kızın eteği var.(Cümle)


ituneu

Has dediği zaman da sahip olduğunu anlatıyor


ituneu

The girl has demek kızın etekleri demek olduğu için hiçbirinizinkini kabul etmez


BurakHorasan

cümleyi doğru bildiğim halde farklı bir tuşa (etekjler) basmam yüzünden yanlış sayılıyor buna bir çözüm bulamaz mıyız ?


Salih556928

Tamam biz dogru sayıyoruz ozaman bilgi vermen iyi oldu.


OguzPekcan

Uygulamanin Acıgı var Konusma cumlesi verince soylemek icin mikrofona bas sonra dinlemek icin yukardaki hoperlöre basarsan basit bi sekilde geciyosun :Г


Mehmetycel16

onun etekleri kızda, doğru değil mi


ddonderen

arkadaşlar daha önce telefondan ve 2 bilgisayardan denedim fakat mikrofon sesimi doğru olsa bile kabul etmiyor


murat47295

Bir onceki alıştırmada " she has shoes ___ onun ayakkabısı var " cümlesinde shoes kullanılması sayısı bilinmeyen nesnelerin çoğul yazılması gerektiği yazıyordu....ben yukarıdaki cümleye ayakkabıları var dediğimde yanlış dedi...burdada coğul kullandım yine yanlış...kafam karıştı


MuhammedBi8861

Ya cümleye bastım oşmadı ya


fatma218521

iyi duyamadığım için yanlışlar yapıyorum


netuhafgun

Peki (kızın eteği var) nasıl söyleniyor


Salim758843

shirts gibi telafuz ediyor


BlueSky468076

IT IS ALGILAMIYOOOOOR MY SEEEEES :((((((((((((((((((((((

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.