Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ei trebuie să pună mâncarea pe masă."

Traducere:They have to place the food on the table.

acum 1 an

3 comentarii


Tripalici

aceasta mi se pare incorecta place = put nu stiu mi se par doua cuvinte cu doua intelesuri poate gresesc eu va rog lasati-mi un raspuns eu stiu ca put = a pune iar place = loc.

cu 11 luni în urmă

SorinelHonest

"to place" nu înseamnă "a plasa"(în această propoziție" iar "to put" înseamnă "să pună",așadar cred ca "place",nu este cel mai potrivit cuvânt ,cred eu.

acum 1 an

AlinAnicol835341

Este incorecta varianta!!!!

cu 8 luni în urmă