"Pass me the sugar, please."

Tłumaczenie:Podaj mi cukier, proszę.

4 lata temu

23 komentarze


Yola448704

Pass me the sugar, please - Proszę cię, podaj mi cukier

6 dni temu

dariamiotk0

Uczcie sie n tym Nie Patrzcie na nauczycieli mnie uczyli 6 Lat I nic Nie umialam a teraz prosze o wiele lepiej

2 lata temu

VoytekMich

Czy jeśli powiem samo "Pass me" to można uznać to za przepuść mnie (w sensie przez np drzwi)?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

niestety nie

4 lata temu

mateharu

Jak zatem powinno brzmieć takie wyrażenie?

2 lata temu

Yola448704

Let me go first, please

9 miesięcy temu

Sylwia271301

Let me pass

Lub: let me in, let mi leave, let me go.

Zależnie od sytuacji :)

5 miesięcy temu

buskes76

Jeśli się nie mylę to znaczyłoby coś około "podaj mnie" ~ "przechodź mnie" ... więc trochę bez sensu

3 lata temu

MikolajSerafin

A jak jest "ja zdałem egzamin"

3 lata temu

Umerlee

I pass the exam :)

3 lata temu

Patryczek21

Jesli chodzi o zdanie nie powinno byc I pass AN exam ??

2 lata temu

Yola448704

I have passed an exam

1 miesiąc temu

jkz25

dlaczego mi nie zaliczyło ,,cukru,, zamiast ,,cukier,,

1 rok temu

Prince1024

Bo nie podajesz jej jednego kryształka cukru, tylko cukier w skondensowanej formie :3

1 rok temu

Wiktorynka05

Czy nie mówi się I´d like?

1 rok temu

JuliaBogun

Dlaczego nie może być podaj proszę mi cukier ?

5 miesięcy temu

mplegierski

czemu nie morze być podaj cukier proszę

2 lata temu

Patryczek21

Wtedy mial bys tlumaczenie typu Pass the sugar, please .. nie brzmi to dobrze, w jezyku angielskim kazde slowko w zdaniu ma znaczenie, a I jeszcze jedno moze sie pisze, a nie morze(na ktore mozesz sobie pojechac w lato).

2 lata temu

LegiaPL

Sugar, napisałem suchar..

2 lata temu

PaoloCiepl

Powinno za akceptowac podaj mnie cukier, prosze. Mi nie jest do konca poprawna forma

2 lata temu

Kamila1144

mogę się niby mylić, ale wydaje mi się, że jest różnica między "mi" a "mnie" jak "z" i "ze"

2 lata temu

BarbaraKol1

Pass nie powinno byc tu w ogole uzyte w formie czasownika. Nie ma takiego tlumaczenia, raczej przebrzmiec,mijac,przejezdzac i.t.p. ale nie podac! W rzeczowniku jest podanie,ale jako prosba na papierze. Moze ktos mi to wyjasni skad tutaj pass?

2 lata temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.