"O bana sizin performansınızdan bahsetti."

Çeviri:He told me about your performance.

March 20, 2014

11 Yorum

Konu önem sırasına göre

zfrblkn

Burada "told" yerine "mention" kullanmak daha uygun bir çeviri olmaz mı?

March 20, 2014

Yigit692186

Bence de

July 17, 2018

eziz06

"He has told me about your performance" neden yanlış.

December 8, 2014

candost2

Mentioned neden kabul edil miyor?

November 9, 2015

marmutcu

He mentioned your performance to me

December 31, 2015

Antimilita

Ozne ile alakali sorun var. He diyorum yanlis she diyorum yanlis diyor.

August 30, 2017

wildstorm_1970

he mentioned from your performance dedim..acaba neden olmaz yardım edermisiniz.?

February 20, 2015

parleo1

about yerine from u neden kullanamıyoruz?

October 29, 2015

hakan.everdi

"he mentioned to me your performance" niye olmuyor

March 19, 2018

MrNobody2897

'He talked me about your performance.' şeklinde yazdım kabul etmedi. Niçin değerli dostlar?

February 10, 2019

youngreis

Neden tell , say niye olmuyor

May 16, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.