Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bana sizin performansınızdan bahsetti."

Çeviri:He told me about your performance.

0
4 yıl önce

11 Yorum


zfrblkn

Burada "told" yerine "mention" kullanmak daha uygun bir çeviri olmaz mı?

9
Cevap ver4 yıl önce

Yigit692186

Bence de

0
Cevap ver3 hafta önce

eziz06

"He has told me about your performance" neden yanlış.

6
Cevap ver3 yıl önce

candost2
candost2

Mentioned neden kabul edil miyor?

2
Cevap ver2 yıl önce

marmutcu

He mentioned your performance to me

2
Cevap ver2 yıl önce

Antimilita

Ozne ile alakali sorun var. He diyorum yanlis she diyorum yanlis diyor.

1
Cevap ver11 ay önce

wildstorm_1970

he mentioned from your performance dedim..acaba neden olmaz yardım edermisiniz.?

0
Cevap ver3 yıl önce

parleo1

about yerine from u neden kullanamıyoruz?

0
Cevap ver2 yıl önce

erturul490627

Bu kadar sormayın

0
Cevap ver1 yıl önce

hakan.e

"he mentioned to me your performance" niye olmuyor

0
Cevap ver4 ay önce

TugayBolat

Ya illa kufur mu ediyim son sorudaydim sürekli he olanini sectim simdii 0 oldum sikerim lan boyle isi.

-8
Cevap ver2 yıl önce