"Ben kendimi kaybettim."

Çeviri:I lost myself.

4 yıl önce

6 Yorum


onurelmas

"Kendim kaybettim" ingilizcesi nasil yazilir?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o zaman bir nesne gerekir. Mesela "I lost it myself"

3 yıl önce

onurelmas

I lost by myself diyebilir miyiz?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet ama yine nesne gerekiyor :) "I lost it by myself" gibi

3 yıl önce

weirdact

out of control anlaminda mi lost kullaniyoruz ?

3 yıl önce

Taha2469

O anlam için daha çok "temper" kelimesi kullanılır bu cümle yapısı için; I've lost my temper

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.