Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben kendimi kaybettim."

Çeviri:I lost myself.

4 yıl önce

5 Yorum


onurelmas

"Kendim kaybettim" ingilizcesi nasil yazilir?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o zaman bir nesne gerekir. Mesela "I lost it myself"

2 yıl önce

onurelmas

I lost by myself diyebilir miyiz?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet ama yine nesne gerekiyor :) "I lost it by myself" gibi

2 yıl önce

weirdact

out of control anlaminda mi lost kullaniyoruz ?

3 yıl önce