1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben kendimi kaybettim."

"Ben kendimi kaybettim."

Çeviri:I lost myself.

March 21, 2014

6 Yorum


onurelmas

"Kendim kaybettim" ingilizcesi nasil yazilir?


Selcen_Ozturk

o zaman bir nesne gerekir. Mesela "I lost it myself"


onurelmas

I lost by myself diyebilir miyiz?


Selcen_Ozturk

evet ama yine nesne gerekiyor :) "I lost it by myself" gibi


weirdact

out of control anlaminda mi lost kullaniyoruz ?


Taha2469

O anlam için daha çok "temper" kelimesi kullanılır bu cümle yapısı için; I've lost my temper

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.