1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Onun nesini seviyorsun?"

"Onun nesini seviyorsun?"

Çeviri:Was magst du an ihr?

June 4, 2017

4 Yorum


Duygu_de

Burada neden 'an' edatı kullanıldı?


SteffiBookworm-

Jemanden mögen = birini sevmek
Ich mag Dich
Etwas mögen = bir şey sevmek
Ich mag dein Haar
Etwas an jemandem mögen = birisini bir şey sevmek (?)
Ich mag deine Geduld an Dir
(Efendim, Türkçem hala iyi değil)


humetin

Etwas an jemandem mögen = birisinDE bir şey sevmek (?) Ich mag deine Geduld an Dir = Sabrını seviyorum. Türkçen çok iyi :)


Duygu_de

Yanıtlarınız benim için açıklayıcı oldu. Neden öyle kullanılması gerektiğini anladım. Teşekkür ederim.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.