1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I need a week to recover."

"I need a week to recover."

Fordítás:Egy hétre van szükségem, hogy meggyógyuljak.

March 21, 2014

25 hozzászólás


59tom

egy hét szükséges a felépülésemhez (szerintem ez is jó)


eja117

Kell egy hét, hogy visszaszerezem. Ez jo lehet vagy a mondat vegere kellenne egy "it" is? A recover-t egy masik mondatban visszaszerezni-kent forditotta az alkalmazas.


Zotya242

Kellene a tárgy igen. Him/her/it vagy még a this/that is megfelelő.


BoroZol

WTF????????? "egy hétre van szükségem ahhoz, hogy felépüljek" EZ ugyan miért nem jó????


R973

a program ingyenes és beta változatú.
nem szentségelni, hanem jelezni a szerkesztők felé.
amúgy helyes fordítás. :-)


Pekari666

I need a victory cover :)


ZoltnGyzVa

"Szükségem van egy hétre, hogy meggyógyuljak" Szerintem ez jó megfejtés.


KovcsJzsef15

"Kell egy hét a felépülésemhez" nem jó? Lehet, hogy nem ismeri a "felépülés" szót, ami szintén "meggyógyulás"-t jelent?


evairenpinter

Valószínűleg mindez akkor épül fel, ha megpróbálunk angolul is gondolkodni.


pihentagy

Kell egy hét, míg felépülök?


Pocsai2

A recover akkor mit is takar pontosan???


Sztankay54

Meg kell gyógyuljak ezen a héten.Hát ez meg miért nem jó?


pihentagy

Mert nem azt jelenti. Tegyük fel, hogy vasárnap mondod ezt a mondatot. "ezen a héten" itt hirtelen aznap lesz. Neked egy hét kell, nem azon a héten kell...


KovcsJzsef15

Jéééé ismeri a felépülés szót !!!!


GrgSzabolcs

szükséges egy hét a felépüléshez ? miért nem jó ?


Revand

Ismét csak a szinonímák! A recover nagyon sokjelentésű szó. Csak néhány példa: visszakap, visszaszerez, visszanyer, újra megtalál, újra meglel, újra birtokába lép. Ezt mindet el kell fogadni!


Zotya242

Igen, akkor ha lenne a mondat végén tárgy is. Például him/her/it. De nincs, úgyhogy jó a Duo fordítása.


eminens2

Egy hét kell, hogy meggyógyuljak. Elfogadja: 2018.07.19.


Csrsgnes

egy hét alatt meggyógyulok


ironcameleon

I need a week - Szükségem van egy hétre
to recover - hogy meggyógyuljak


AndrasHaue

Nem értem az a kiejteset én au nak gondolom az ABC Ben nem éj nek ejtik hogy is van ez

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.