1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "You wear white dresses."

"You wear white dresses."

Μετάφραση:Εσύ φοράς άσπρα φορέματα.

June 5, 2017

4 σχόλια


vicky205955

είπα φουστάνια και το χρέωσε ως λάθος!!!γιατί? το λέμε και φορέματα αλλά και φουστάνια,τόσα ελληνικά τραγούδια έχουμε με φουστάνια.


vicky205955

γιατί δεν δέχεται το φουστάνι παρά μόνο το φόρεμα?


ErandaNorr

Το έχω γράψει 3 φορές σωστά


jaye16

Αλλά δεν κάνατε μια ΑΝΑΦΟΡΑ ούτε μία φορά.

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή. Θα έπρεπε να είχατε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ στην -Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.

Παρακαλώ μην δημοσιεύετε προτάσεις που έχουν απορριφθεί εάν δεν έχετε υποβάλει πρώτα μια ΑΝΑΦΟΡΑ**.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.