1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Czy on ma płaszcz?"

"Czy on ma płaszcz?"

Tłumaczenie:Does he have a coat?

March 21, 2014

13 komentarzy


KrzysztofW934222

Nie powinno byc he has?


yuioyuio

Nie, ponieważ jest czasownik posiłkowy "do", który się odmienia (does), a wtedy zwykły czasownik jest już w bezokoliczniku.


ArkadiuszM18

Twierdzenie: He has a coat. Pytanie przez inwersję: Has he a coat?


yuioyuio

W tym wypadku pytania nie tworzymy przez inwersję, tylko przy pomocy czasownika posiłkowego:
Does he have a coat?


Wiki225470

no właśnie o to się chciałam spytać.


ryszardban1

W podpowiedzi jest has a w tłumaczeniu have... to po co są te podpowiedzi?


AngielskaN1

Have jest wtedy gdy jest I, you, we, you, they a nie he. Powinno być has


61mak

skąd się wzieło got w zdaniu: Has he got a coat


PrzemysawW34156

z bytyjskiego angielskiego have = have got, to dokładnie to samo. mówisz np: I have got a bowl lub forma skrócona I've got a bowl.


Gucio_PL

Przecież jest ,,he,, to powinno być do i has

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.