"Czy on ma płaszcz?"

Tłumaczenie:Does he have a coat?

4 lata temu

8 komentarzy


KrzysztofW934222

Nie powinno byc he has?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie, ponieważ jest czasownik posiłkowy "do", który się odmienia (does), a wtedy zwykły czasownik jest już w bezokoliczniku.

4 lata temu

ArkadiuszM18

Twierdzenie: He has a coat. Pytanie przez inwersję: Has he a coat?

3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

W tym wypadku pytania nie tworzymy przez inwersję, tylko przy pomocy czasownika posiłkowego:
Does he have a coat?

3 lata temu

ryszardban1

W podpowiedzi jest has a w tłumaczeniu have... to po co są te podpowiedzi?

1 rok temu

KubaKubakus

POMOCY! HELP ME KROPKA KROPKA KRESKA!

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.