1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Fontos, hogy ideadja nekünk …

"Fontos, hogy ideadja nekünk a levelet."

Fordítás:It is important that she gives us the letter.

March 21, 2014

7 hozzászólás


Andis77

Hol kéri a "that"-et, hol meg nem azokban a mondatokban, ahol a magyar a "hogy"-ot használja. Van erre szabály, hogy mikor kell kitenni és mikor nem? Mert nem jöttem rá, miért vesz el ezért életet. Az előbbi mondatomban ("Azt kívánja, hogy legyen karrierje") pl. kitettem a that-et, az volt a rossz, itt nem tettem ki, most meg ez a rossz válasz. Valaki??????


K.G.P.

Us miért nem a tárgy után van?


Werton123

Mert az alapmondatban is előbb van a "nekünk", mint a "levelet", így ezt eszerint kell fordítani


Marti40317

a "gives" nem szerepelt a felkínált szavak között


vincebalaz

Nem világos hogy miert nem kell a that elott vesszőt rakni....


nekemannyima

to us nem szerepelt a felkinált szavak között

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés