A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Fontos, hogy ideadja nekünk a levelet."

Fordítás:It is important that she gives us the letter.

4 éve

4 hozzászólás


Andis77

Hol kéri a "that"-et, hol meg nem azokban a mondatokban, ahol a magyar a "hogy"-ot használja. Van erre szabály, hogy mikor kell kitenni és mikor nem? Mert nem jöttem rá, miért vesz el ezért életet. Az előbbi mondatomban ("Azt kívánja, hogy legyen karrierje") pl. kitettem a that-et, az volt a rossz, itt nem tettem ki, most meg ez a rossz válasz. Valaki??????

4 éve

tozikek

Talán segít megérteni ami ezen a linken olvasható

http://www.5percangol.hu/cikk/relative_clauses_vonatkozoi_mellekmondatok

4 éve

K.G.P.

Us miért nem a tárgy után van?

4 éve

Werton123

Mert az alapmondatban is előbb van a "nekünk", mint a "levelet", így ezt eszerint kell fordítani

4 éve