A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Kérjük, hogy gyere velünk."

Fordítás:We ask that you come with us.

4 éve

19 hozzászólás


batika75
batika75

"Please, that come with us." Ez miért nem jó?

4 éve

lajos-a
lajos-a

Az a problémám, hogy a "that" szót alulról nem lehet kiválasztani, mert hiányzik onnan.

6 hónapja

amharetsz
amharetsz

Még nincs javítva, csak beírni tudod a billentyűzetről.

5 hónapja

JudithMadai

Az ask az en fejemben is inkabb kerdez, mint ker es en is a please-t irtam.

4 éve

Vica58

Én is please-t írtam, szerintem ebben a helyzetben inkább ezt használjuk az életben

4 éve

zolivia3
zolivia3

nincs a felajánlott szavak között a "that"!

5 hónapja

Vica58

A másik, hogy gyere velünk az felszólítás.

4 éve

MarcsiHorvath

én a "to" come, vagy a "that" you változat miértjére lennék kíváncsi - kihagytam a to is és a that-et sem írtam

4 éve

atesz67

Szerintem ez lenne a korrekt: We ask you for come with us. to ask for = kérni

4 éve

Bogoj
Bogoj

please, come with us nekem elfogadta.

3 éve

BlaHarmat

Azért nem jó a please talán mert azt udvariasságra használjuk. A we ask you pedig afféle felszólítás, arra kérünk, hogy gyere velünk.

2 éve

Marosvolgyimaria

Hiányzik a -that

4 hónapja

ErikaSzab13

Én nem tudok beírni billentyűzetről, csak a felajánlott szavakból tudok választani. Ti hogyan tudtok?

4 hónapja

KatalinUmb

hiányzik a " that " szó !!!!

3 hónapja

Wushu12

A " that" nem szerepelt az opcionális szavak között.

2 hónapja

Katalin5246

Amikor nincsenek felajánlva a szavak, általában a billentyűzetet használom. Hiba volt, most nem ezt tettem

2 hónapja

Katalin5246

Mellesleg, ebben az esetben nem is volt felajánlva a billentyűzet használata.

2 hónapja

Jovan930765

Ezt be kell magolni a magyar ezt így nem használja.

1 hónapja

zsolt67

ha meg nem azt írom, ami előhívható, nem fogadja el, javítsátok ki! Én végeztem...

4 éve