1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sana hukuki bir sorum var."

"Sana hukuki bir sorum var."

Çeviri:I have a legal question for you.

March 21, 2014

67 Yorum


ufukgencturkoglu

Juridicial yerine aciklama da Judicial yaziyor. Bundan dolayi canim gitti. Bildirimde bulundum umarim duzeltirler. Ben yandim baskalqri da yanmasin.:)


thereadinglyra

evet yıl 2017 bu yazıyı 2015 te yazmışsın hala düzeltilmemiş :(


kaan264426

Yil 2021 hala duzelmedi


faerblaed

yıl 2021, hâlâ düzeltilmedi


Javert9

Hala düzeltilmemiş


Serhatzay

evet yıl 2018 bu yazıyı 2015 te yazmışsın hala düzeltilmemiş :(


gulperglmk

Hala düzeltilmemiş


MuhittinARABACI

Hala düzeltilmemiş


marshalleriksen

Tarih nisan2020 hala düzeltilmemiş.


SalihCan328491

2020 Mayıs 13, acaba düzelmesini ummalı mıyız


smrg04

11/09/2020 tarihinde giriş yaptım duzeltilmis


Davifox61

Neden düzeltilsin ki, benim önüme gelen sorunun şıklarında bu kelimeler yok, hemde judicial kelimeside hukuki anlamına geliyor.


falconblue

for yerine "to" kullanamaz mıydık?


AliKarlolu

Hukuki çevrimine judicial yazılmış ama kabul görmedi


merter674941

İ have a legal question to you yanlış mıdır? Kabul etti,ikisi de kullanilabilir mi?


unluer.eylul

Ben de ayni seyi yazdim ama kabul etmedi


akristalit

I have a legal question to you kullandim kabul etmedi


Hseyin524405

Ben kullandım kabul etti


kurul_esra

ı have you a legal question dedim neden olmadı


ersinturac

i have (bende,sahibim ,benim var anlamında )--- i have a legal question ( benim hukuki bir sorum var) ---to you(sana) veya for you(senin için) birleştirelim... i have a legal question to you veya for you .(benim,senin için hukuki bir sorum var)


Hasan46942

Çok iyi açıklama


abcinkir

You'dan önce to getirmelisin, ayrıca kelimelerin yeri yanlış: I have a legal question to you. To yerine for'da gelebilir:)


beingnurse

have'den sonra sahip olunan şeyi yazmak gerekir, have you yazınca anlam değişiyor.


MehmetGNDZ2

Legal olmayacakti o


kurul_esra

hayır cevapta bile legal yazıyo


onurelmas

Tekrar Türkçe'ye çevirince "Sana yasal bir sorum var" oluyor. Yani ben burdan sana soru sorarsam bunun yasal olacagini, suc olmayacagini anliyorum. Legal burada gercekten dogru mu?


Dpumetin

have got has got yapılarini nerede kullanacağımizi nasıl belirliyoruz. sahiplik belirtirken yada benim var gibi cümlelerde ben hep 'I have ya da he has ' kullaniyorum...


Selcen_Ozturk

have=have got

has = has got


[aktif olmayan kullanıcı]

    Got koymasak nolur


Selcuk-01

    Neden "legal" yerine "law" kullanamıyoruz?


cemyav

    law=yasa, hukuk, legal=yasal, hukuki.

    diye biliyorum. Yanlışsam biri düzeltsin. :)


EmreZlfika

    jural yazdım da beğenmedi...


ronin2165

    Judicial yazdim kabul etmedi, kesinlikle bu da kabul edilmeli..


erk45751

    "I have a question about law to you" da kabul edildi


frtsckn

    Kabul etmesi gerekirdi


MuhittinARABACI

    ''judicial'' hala değiştirilmemiş


thereadinglyra

    aynen puanım gitti :(


HayriyeKem

    For olmasada olmaz mi yaaa


HayriyeKem

    For ne ise yarıyor...


NecatiBenl2

    hukuki kelimesini için ipucu açıklaması yanlış verilmiş. bilmediğim bir kelime olduğundan sitenin açıklamasına göre cevapladım.. ama feyk!! ipucu yanlışmış !!!


sorenstein_

    ı have a quesiton legal to you. neden olmadı?


SteffiBookworm

    The adjective precedes the noun, so it is "a legal question" and the preposition that has to be used is "for". Sıfat, ismin önündedir, bu yüzden "a legal question" ve kullanılması gereken edat "for".


SerpilYilm5

    Bir hukuki soru, olursa =a legal question olur.


CP297659

    Neden "for" yerine "to" yazamıyoruz?


Selim_s

    niye judicial değil de legal, açıklayın lütfen


EmrahKAAN34

    hala düzeltilmemiş yıl 01.02.2020 judicial yazmışlar ama kendi yazdıkları yanlış.


lilnkys

    2020 oldu ❤❤


EmrahKAAN34

    Yil 2020 hala judicial kabul edilmiyor


R8OJw

    15.06.2020 hala düzeltilmemis


busra015

    For ne ise yariyo burda


busra015

    For burda ne ise yariyor


EmrahKAAN34

    senin için diyeceksen for you demelisin


ErayDemirdelen

    Selcen Öztürk yetkili mi? Yetkili ise "Neden bazı sorulara cevap verip diğerlerine cevap vermediğini açıklayabilir mi? Değilse gölge etmesin yeter. Teşekkürler.


ErayDemirdelen

    60 yorumun birine cevap verilmiş. O da soruyla alakasız. Selcen Öztürk istifa! Nerede bu baykuş? Bu millet nereye .....?


Hlya109074

    you dan önce to yazdım kabul etmedi. for yazınca senin için anlamına gelmiyor mu


Ekrem881825

    For burda kafa karıştırıyor. Neden for anlamış değilim


Hucm9038

    I want to ask you a legal question. Olamaz mı


ErsinAr

    to you has a legal my quenstion bu da aynı değil mi


EmrahTurko2

    Yil 2021 temmuz ayi hâla dogru cevabi bile artik kabul etmiyo malesef arkadaslar ama cok guzel ve eglenceli ogretici bir oyun keske birde canlar fazla olsa ne guzel olacak

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.