1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sana hukuki bir sorum var."

"Sana hukuki bir sorum var."

Çeviri:I have a legal question for you.

March 21, 2014

45 Yorum


ufukgencturkoglu

Juridicial yerine aciklama da Judicial yaziyor. Bundan dolayi canim gitti. Bildirimde bulundum umarim duzeltirler. Ben yandim baskalqri da yanmasin.:)


Javert9

Hala düzeltilmemiş


gulperglmk

Hala düzeltilmemiş


MuhittinARABACI

Hala düzeltilmemiş


thereadinglyra

evet yıl 2017 bu yazıyı 2015 te yazmışsın hala düzeltilmemiş :(


Serhatzay

evet yıl 2018 bu yazıyı 2015 te yazmışsın hala düzeltilmemiş :(


ilby94

ve hala ayni


falconblue

for yerine "to" kullanamaz mıydık?


AliKarlolu

Hukuki çevrimine judicial yazılmış ama kabul görmedi


merter674941

İ have a legal question to you yanlış mıdır? Kabul etti,ikisi de kullanilabilir mi?


kurul_esra

ı have you a legal question dedim neden olmadı


abcinkir

You'dan önce to getirmelisin, ayrıca kelimelerin yeri yanlış: I have a legal question to you. To yerine for'da gelebilir:)


ersinturac

i have (bende,sahibim ,benim var anlamında )--- i have a legal question ( benim hukuki bir sorum var) ---to you(sana) veya for you(senin için) birleştirelim... i have a legal question to you veya for you .(benim,senin için hukuki bir sorum var)


beingnurse

have'den sonra sahip olunan şeyi yazmak gerekir, have you yazınca anlam değişiyor.


MehmetGNDZ2

Legal olmayacakti o


kurul_esra

hayır cevapta bile legal yazıyo


Dpumetin

have got has got yapılarini nerede kullanacağımizi nasıl belirliyoruz. sahiplik belirtirken yada benim var gibi cümlelerde ben hep 'I have ya da he has ' kullaniyorum...


Selcen_Ozturk

have=have got

has = has got


onur458

Got koymasak nolur


Selcuk-01

Neden "legal" yerine "law" kullanamıyoruz?


cemyav

law=yasa, hukuk, legal=yasal, hukuki.

diye biliyorum. Yanlışsam biri düzeltsin. :)


EmreZlfika

jural yazdım da beğenmedi...


ronin2165

Judicial yazdim kabul etmedi, kesinlikle bu da kabul edilmeli..


onurelmas

Tekrar Türkçe'ye çevirince "Sana yasal bir sorum var" oluyor. Yani ben burdan sana soru sorarsam bunun yasal olacagini, suc olmayacagini anliyorum. Legal burada gercekten dogru mu?


erk45751

"I have a question about law to you" da kabul edildi


frtsckn

Kabul etmesi gerekirdi


MuhittinARABACI

''judicial'' hala değiştirilmemiş


thereadinglyra

aynen puanım gitti :(


HayriyeKem

For olmasada olmaz mi yaaa


HayriyeKem

For ne ise yarıyor...


NecatiBenl2

hukuki kelimesini için ipucu açıklaması yanlış verilmiş. bilmediğim bir kelime olduğundan sitenin açıklamasına göre cevapladım.. ama feyk!! ipucu yanlışmış !!!


sorenstein_

ı have a quesiton legal to you. neden olmadı?


SteffiBookworm

The adjective precedes the noun, so it is "a legal question" and the preposition that has to be used is "for". Sıfat, ismin önündedir, bu yüzden "a legal question" ve kullanılması gereken edat "for".


Pnar297659

"Legal" yerine "judicial" yazdım kabul etmedi. Ayrıca neden "to" değil de "for" oluyor acaba?


Selimzmen1

niye judicial değil de legal, açıklayın lütfen


perfect1007

Have burada ne tür bir anlama sahip have = sahiplik değil mi


OzgurGurbuZ

"i have a juristic question to you" neden kabul edilmiyor


mukremincitir

a yerine one yazdım bunu neden alternatif olarak kabul etmedi ki?


Yusufcuk57

Law desek olmuyor mu


Bertan5

judicial yerine juridicial yazmış Her ikiside olması gerekmezmi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.