Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Dünya Ay'dan daha büyüktür."

Çeviri:The Earth is bigger than the Moon.

1
4 yıl önce

6 Yorum


munevver2002.

earth ve world =dünya değilmi

1
Cevap ver4 yıl önce

alialper

world ne earth ne

1
Cevap ver4 yıl önce

unsalcibram

Bütün DÜNYA peşimde derken world, DÜNYA'nın üçte ikisi su derken earth kullanılır.

3
Cevap ver3 yıl önce

cazz23

Earth; yeryüzü, yerküre, arz, ''gezegen olan Dünya''. Özel isimdir.
World; ''dünya''. Cins isimdir.

Dünya terim olarak kullanılmadıkça ÖZEL İSİM sayılmaz. mesela gezegenlerden bahsederrken, Dünya, Mars, Jüpiter gibi yazılır ama Dünyadan haberler veya dünyanın insanı toplanmış burda gibi yazarken CİNS İSİM olur.

''The Earth is a part of the world. Moon, Sun and Stars belong to our world too.''

Hatam varsa düzeltin...

1
Cevap ver3 yıl önce

candost2
candost2

Bir önceki örnekte the kullanılmamıştı (We live on Earth.). Bu örnekte neden the Earth yazılmış?

1
Cevap ver2 yıl önce

buket190879

The nie kullaniliyor baska ay mi var herseyde the the

1
Cevap ver1 yıl önce