1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Dünya Ay'dan daha büyüktür."

"Dünya Ay'dan daha büyüktür."

Çeviri:The Earth is bigger than the Moon.

March 21, 2014

5 Yorum


buket190879

The nie kullaniliyor baska ay mi var herseyde the the


cazz23

Earth; yeryüzü, yerküre, arz, ''gezegen olan Dünya''. Özel isimdir.
World; ''dünya''. Cins isimdir.

Dünya terim olarak kullanılmadıkça ÖZEL İSİM sayılmaz. mesela gezegenlerden bahsederrken, Dünya, Mars, Jüpiter gibi yazılır ama Dünyadan haberler veya dünyanın insanı toplanmış burda gibi yazarken CİNS İSİM olur.

''The Earth is a part of the world. Moon, Sun and Stars belong to our world too.''

Hatam varsa düzeltin...


candost2

Bir önceki örnekte the kullanılmamıştı (We live on Earth.). Bu örnekte neden the Earth yazılmış?


munevver2002.

earth ve world =dünya değilmi


Arn76671

Earthü terim anlam olarak düşünün, dünya gezegeninden bahsederiz earth deyince, world ise daha çok mecaz anlamda kullanılır. Ama dediğiniz de kabul edilir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.