"Dünya Ay'dan daha büyüktür."

Çeviri:The Earth is bigger than the Moon.

March 21, 2014

6 Yorum

Konu önem sırasına göre

buket190879

The nie kullaniliyor baska ay mi var herseyde the the

September 17, 2016

munevver2002.

earth ve world =dünya değilmi

March 21, 2014

alialper

world ne earth ne

June 2, 2014

unsalcibram

Bütün DÜNYA peşimde derken world, DÜNYA'nın üçte ikisi su derken earth kullanılır.

February 15, 2015

cazz23

Earth; yeryüzü, yerküre, arz, ''gezegen olan Dünya''. Özel isimdir.
World; ''dünya''. Cins isimdir.

Dünya terim olarak kullanılmadıkça ÖZEL İSİM sayılmaz. mesela gezegenlerden bahsederrken, Dünya, Mars, Jüpiter gibi yazılır ama Dünyadan haberler veya dünyanın insanı toplanmış burda gibi yazarken CİNS İSİM olur.

''The Earth is a part of the world. Moon, Sun and Stars belong to our world too.''

Hatam varsa düzeltin...

November 18, 2014

candost2

Bir önceki örnekte the kullanılmamıştı (We live on Earth.). Bu örnekte neden the Earth yazılmış?

September 15, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.