1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Elvállalja a munkát."

"Elvállalja a munkát."

Fordítás:He takes the job.

March 21, 2014

10 hozzászólás


JrvsTams

He takes the work - miért nem jó?


NagyTamsLevente

Az tökéletesen jó. Nekem elfogadta.


Maminti.

Nem inkább He undertakes the job? Nekem a He takes the job inkább azt jelenti, hogy Viszi (elviszi) a munkát


scrobie

Az apply miért nem jó?


bruati

mert azt jelenti, hogy jelentkezik, kér vmit, folyamodik vmiért


scrobie

Ok, már én is rájöttem. :)


TrTommy

He agrees the job.. ?


czahevi

Osztom a kérdést


levente.paizs

He accepts the work... Jo valasz? Vagy mivel nem ezt a szot tanuljuk nem..?


coolerhun

Annyira még nem megy, hogy elmagyarázzam, de itt le van írva és példák is vannak rá, bár angolul. http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/language/askaboutenglish/2009/03/090331_aae_work_page.shtml

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.