"The magazine is about the wine."

Çeviri:Dergi, şarap hakkındadır.

4 yıl önce

9 Yorum


ishakkarakoc02

dergi şaraptan bahseder olmaz mı

2 yıl önce

ifa904627

Dergi şaraptan bahseder yazdım kabul etmedi

1 hafta önce

hardnrocker

Wine magazine of your father, uyy babağun şarap dergisine.

2 yıl önce

EmrahAvcol

Dergi şarap hakkındadır dedim kabul etmedi.

1 yıl önce

HazarErdem

Duolingo kullanan arkadaşlar aynı zamanda SwiftKey uygulamasını kullandıkları için bazı bölümler daha kolay geçiliyor

1 yıl önce

MustafaClk5561

Neden? Shiftkey ne işe yarıyor?

1 hafta önce

berkem

dergi saraptan bahsediyo olmasi lazim degil mi

2 yıl önce

ALPEREN736105

son soruda yenildim be cok sacma soru lan bu tovbe tovbe

1 yıl önce

cevatim

Elinizi vicdaniniza koyun. Wine boyle mi telaffuz edilir?

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.