"Thegoal"

Tłumaczenie:Cel

4 lata temu

10 komentarzy


KarolP2

Powinno być "Bramka"

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Podstawowym znaczeniem słowa "goal" jest właśnie "cel". "Bramka" też powinna być akceptowana, ale nie powinna być głównym tłumaczeniem.

Dyskusja nie jest miejscem na zgłaszanie alternatywnych tłumaczeń (czy jakichkolwiek innych problemów technicznych ze zdaniem), ponieważ moderatorzy nie są w stanie czytać ich wszystkich. Do tego służy opcja "Zgłoś problem".

4 lata temu

justju4

jednak "the goal" w tłumaczeniu "bramka" kategorii sport zdecydowanie powinno być akceptowane :)

3 lata temu

Yola448704
Yola448704

Bramka, albo gol...

1 rok temu

netis7
netis7

Bramka i gol są akceptowany przez Duo

11 miesięcy temu

KarolP2

Pełna zgoda. Dziękuje za uwagę, teraz już będę wiedział :)

4 lata temu

mateusz9000

a czy jest jakas roznica miedzy aim i goal ?

3 lata temu

Finder77

Dołączam się do pytania, bo Anglicy mają chyba problem z osiągnięciem celu skoro aż tyle określeń ma to słowo , przez co ja sam mam już mętlik którego gdzie używać :objective, goal, purpose, target, aim, destination

2 lata temu

Yola448704
Yola448704

mateusz9000, po polsku mówi się:
"Czy jest jakaś różnica między "aim" a "goal"?"
Różnica jest między jedną a drugą rzeczą ("a" nie "i").

"to aim" w znaczeniu dosłownym: wycelować, złożyć się do strzału, przymierzyć się, nakierować broń w stronę celu, namierzyć...

"to aim" w przenośnym znaczeniu: dążyć, iść do celu, iść w kierunku do celu...

W potocznym języku "aim" (cel, zamiar) może znaczyć to samo, co "goal", np.: It is our aim = It is our goal

1 rok temu

gizzard123
gizzard123

Zglosilem bo temat jest "Sport".

3 lata temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.