A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They offer me water."

Fordítás:Vízzel kínálnak engem.

4 éve

14 hozzászólás


LyricsHaxe

megkínálnak vízzel is jó szerintem

4 éve

fectroll
fectroll

Helyes, elfogadja.

4 éve

BertaAndor

én azt írtam hogy megkínálnak engemet vízzel. az mié nem jó?

1 éve

Korondyolga

ők megkinálnak engem vizzel ez magyaros és OK

1 éve

TthKlmn

Mondja egy ős magyar!

9 hónapja

SchlachterZoltan

Kipróbáltam hogy "Vizet ajánlanak nekem." Elfogadta. Meglepődtem.

1 éve

Magortaltos

"Ajánlják nekem a vizet" mondjuk egy fürdőben... írtam én. Erre a helyes, hogy "felajánlják nekem a vizet." szerintem dettó ugyan az... Kíváncsi lennék a kettőt hogy fogalmazza meg külön-külön egy anyanyelvi Angol.... :-)

8 hónapja

Papucska
Papucska

Kínálnak nekem vizet. Ez miért nem jó?

4 éve

NagyTamsLevente

Mert magyartalan.

2 éve

fectroll
fectroll

Jelentsd!

4 éve

muszlimah

megkinalbak vizzel engem nem jo???

3 éve

muszlimah

megkinalnak

3 éve

kherubis

én is ezt írtam, és mivel nem fogadta el, jelentettem

3 éve

brigg3

Magyartalan szórend miatt inkább nem kellene jelenteni :)

2 éve