1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They offer me water."

"They offer me water."

Fordítás:Vízzel kínálnak engem.

March 21, 2014

18 hozzászólás


LyricsHaxe

megkínálnak vízzel is jó szerintem


fectroll

Helyes, elfogadja.


Bogoj

Vizet ajánlanak nekem. Ez nem jó :-( Miért?


Zsuzsi182464

Valahol már olvastam moderátoroktól, hogy a program kapacitása véges, nem tudják az összes lehetséges magyar fordítást beírni minden egyes mondathoz. Ettől még lehetnek olyan helyzetek, amelyekben a ti fordításotok megfelelő lenne. Ezt így kell elfogadni. Én örömmel veszem azt is, ha kijavít, ettől tudok többet, mint előtte. Meg a sok magyarázattól is, amit szintén köszönök mindenkinek.


Blaise685686

Sehol nem fogadja el az offer fordításaként azt, hogy ajánl; pedig a magyarban ezt használjuk gyakrabban és a szótár szerint is helyes.


Papucska

Kínálnak nekem vizet. Ez miért nem jó?


BertaAndor

én azt írtam hogy megkínálnak engemet vízzel. az mié nem jó?


Magortaltos

"Ajánlják nekem a vizet" mondjuk egy fürdőben... írtam én. Erre a helyes, hogy "felajánlják nekem a vizet." szerintem dettó ugyan az... Kíváncsi lennék a kettőt hogy fogalmazza meg külön-külön egy anyanyelvi Angol.... :-)


muszlimah

megkinalbak vizzel engem nem jo???


Kheru01

én is ezt írtam, és mivel nem fogadta el, jelentettem


Korondyolga

ők megkinálnak engem vizzel ez magyaros és OK


TthKlmn

Mondja egy ős magyar!


brigg3

Magyartalan szórend miatt inkább nem kellene jelenteni :)


SchlachterZoltan

Kipróbáltam hogy "Vizet ajánlanak nekem." Elfogadta. Meglepődtem.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.