Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The woman goes out."

Çeviri:Kadın dışarı çıkar.

0
4 yıl önce

9 Yorum


Hilalkkk

'' She he it'' geniş zamanda kullanılırken yapılan olaya "-s" ya da kelimeya göre"-es" kullanılır go(gitmek) goes (gider) şeklinde olur, look looks gibi

14
Cevap ver2 yıl önce

sacan9

Teşekkürlerr

0
Cevap ver1 ay önce

Zeynep538839

Kadın dışarı cıkar da olabilir di

2
Cevap ver11 ay önce

Makistan1

Kadın çıkar dan ne anlıyorsunuz. Bence doğru. Kullanımda da "ben çıkıyorum", "o yeni çıktı" deriz. "kadın çıkar" da kabul edilmeli

1
Cevap ver2 yıl önce

Mustafa380710

Kadın çıkar ama nereye çıkar.gibi bir durum oluşuyor.

0
Cevap ver4 ay önce

burak640784

Kadin disari gider olur mu

0
Cevap ver2 yıl önce

K.Ceren

Kadın dışarı çıkar dedim neden olmadı

0
Cevap ver11 ay önce

ipekderin344

Ünlem kullandım kabul etti

0
Cevap ver10 ay önce

lker930861

Kadın dışarı gider

0
Cevap ver8 ay önce