1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Miért nem csinálja a munkájá…

"Miért nem csinálja a munkáját?"

Fordítás:Why does she not do her job?

March 21, 2014

10 hozzászólás


BERIKA0123

"Why doesn't he do his work" miért nem jó?


IstvnBakos

I have the same question


zseno

előbb más példában vidáman szinonimaként kezelte a job-ot meg a work-ot :(


AnyuUgyes

Látod nekünk tojáshéjasoknak "problémamentes " a tanulás.!Mi vidáman észre sem veszünk ilyesmit.:)


miklos44

Szerintem a "work" is jó, nemcsak a "job", jelezni kell a hibát.


Fleck79

A "Why is not he doing his job" miért nem jó?


lazacz

Itt bizony valami nem jó


agnesberzy

Az miért hiba, ha a does not nincs összevonva? Eddig sose volt összevonva.


Ilike109509

Why does he not do him job? Hímnemben miért nem jó?


DnesGyrgy

A hiba a "him", ugyanis a "munkáját" az "his job" lenne. Ezért aztán ez a megoldás teljesen jó, és el is fogadja: "Why does he not do his job?"
A "job" igenis jelenti valakinek a munkáját, feladatát, és nem csak "állás" jelentésben használják az angolok/amerikaiak.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.