1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She wants to have a career."

"She wants to have a career."

Çeviri:O bir kariyer sahibi olmak istiyor.

March 21, 2014

24 Yorum


mansur65

O bir kariyere sahip olmayı ister . Bu da aynı anlama gelmez mi


halime1434

To neden kullanildi


kaseuss

To nun bir görevide mek mak mastar ekidir. To see görmek to allow izin vermek gibi Burada to have sahip olmak anlamı katıyor


[aktif olmayan kullanıcı]

Furkan654771

    Burada fiil olarak kullanılıyor o yüzden


tarabyali

    Ya burdan ilgililere sesleniyorum neden türkçe ing bölümü baştan sağma tapılmış diğer alıştırmalarda daha fazla soru çeşidi ve özellik var burda yok neden ?


Sude2677

    Beğenmiyorsan uygulamayı silebilirsin abicim


Sude2677

    Senin için söylüyorum ❤


Sude2677

    Lütfen yanlış anlama


pamukberfin

    neden has değil she kullandık sonuçta


BerkerT

    bir kariyeri olmasını ister neden olmuyor?


drmsgzm

    ''O bir kariyer sahibi olmak ister'' yanlış mıdır ki?


Zmngiz

    Neden has degil sonucta she ozne ?


Yasemin427955

    Burda asıl fiil want olduğu için. Yani burda to have (sahip olmak) isim fiil anlamında kullanılmış.


hilalakkurt

    o bir kariyerinin olmasını istiyor ?


denizm3

    o kariyerinin olmasını istiyor olmadı?


zeyirAltun

    Bu To filinin tam olarak ingilizcedr ne işe yaradığını anlatcak var mı


kaseuss

    1 to e a yönelme halini katar I am going to my home evime gidiyorum 2 mek mak mastar ekini katar to see görmek to allow izin vermek 3 ingilizcede kural olaraka iki fiil yan yana gelmez I want (to) go my home Want ve go gibi Evime gitmek istiyorum Başka varsa da ben bilmiyorım saygılar


Mehmet358126

    TURKCE DE KARIYER SAHIBI OLMAYI denir.


Funda632984

    O bir kariyer istiyorda aynı anlama gelmiyo mu ki


Birgl608134

    "O kariyeri olsun istiyor. " dedim oldu.


EiNsTeiN-B2

    O bir kariyer istiyor olmaz mi


refikataka

    To ne işe yarıyor?


Easy.Life.34

    Burada to ne ayak? Şimdiki zamana vurgu yapmak için mi?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.