"Du bist eher jung."

Çeviri:Sen oldukça gençsin.

1 yıl önce

6 Yorum


KaanYurdag

Eher oldukca degil DAHA gencsin anlaminda dogrudur

1 yıl önce

SteffiBookworm-

Daha gençsin = Du bist jünger

Ama "daha ziyade gençsin" söylemek mümkün mü?

1 yıl önce

humetin

daha = henüz - Sen daha (henüz) gençsin (Du bist jünger - Du bist eher jung)

3 ay önce

Vusale848878

Ziemlich olmaz mı

8 ay önce

humetin

Sen daha gençsin (Kabul edilmiyor !)

3 ay önce

irfan73267

Eher "daha ziyade" anlamımdaydı. "Ziemlich" ise oldukça anlamımdaydı. Bu çeviriye göre "eher" oldukca anlamına geliyor. Hangisi doğru?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.