Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich bin damit durch."

Çeviri:Ben onu geride bıraktım.

1 yıl önce

6 Yorum


AlicanVata

ben bunu geride bırakırım kabul edilmeli şu zarflar-2 bölümünde ne saçmalık var be

9 ay önce

Duygu_de
Duygu_de

Bu cümlenin Türkçe çevirisi neden böyle?

1 yıl önce

Ahlatt
Ahlatt

"Onu geride bıraktım" da mümkün, gizli özne dediğimiz bir durum mevcut

1 yıl önce

Duygu_de
Duygu_de

Anlamadığım birinci durum geride bırakmak anlamına gelen fiil hangisi olduğu, ikincisi cümlede neden geçmiş zaman kullanıldığı.

1 yıl önce

future534057
future534057

Ist das ein Idiom?

4 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Ja.
Ich habe damit abgeschlossen.
Ich bin damit fertig.
Etc.

4 ay önce