"I am alive."

Fordítás:Életben vagyok.

4 éve

9 hozzászólás


Timtimko
Timtimko

Élő vagyok. Ez miért nem jó?

4 éve

LightmanHUN

Nem jó, mert az simán csak a live. Amúgy is teljesen magyartalan az 'élő vagyok' kifejezés.

3 éve

Danger95n

de, jó. JElentsd

4 éve

miboka

Én is ezt írtam, miért nem jó?

4 éve

oregkvinto

élek még nem jó?

4 éve

micimacko10

Nekem elfogadta azt, hogy elek

4 éve

dedy.dr

Én vagyok élő! Szó szerinti fordítás. ( Élő vagyok! ) Furcsa de jónak kell lennie! A gép nem tud magyarul. Az igazság az, hogy én sem, de a szavak és mondat jelentése ez. Rosszul gondolkodom?

1 éve

ZnDogi

Szerintem jól.

1 éve

arnetti1

"élő vagyok" el kéne fogadnia

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.