"Ide fogok tenni egy rövid levelet."

Fordítás:I am going to put a note here.

March 21, 2014

6 hozzászólás


Maci1946

A NOTE jelentése jegyzet, jegyzék, feljegyzés, széljegyzet, stb., stb., de nem levél.

February 5, 2018

VodaKroly

Miért nem azt fordítjátok, amit magyarul leírtatok? Szerintem a fordítás: I am going to put a short letter here.

June 14, 2017

bo44

én ezt irtam: "I am gooing to put a short letter here" nem értem,miért rossz? túl szó szerint van? /A note jelentése elég sokrétű/

March 21, 2014

DrBuboBubo

"going" és nem "gooing"

April 6, 2014

MnikaHeged

Az o megoldasukban kimaradt az I utan az am,en jol irtam,de sajnos elveszitettem egy eletet.

March 24, 2014

GborRcz2

Közbe szúrnék egy megjegyzést!

April 5, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.