A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ide fogok tenni egy rövid levelet."

Fordítás:I am going to put a note here.

4 éve

5 hozzászólás


VodaKroly

Miért nem azt fordítjátok, amit magyarul leírtatok? Szerintem a fordítás: I am going to put a short letter here.

1 éve

Maci1946

A NOTE jelentése jegyzet, jegyzék, feljegyzés, széljegyzet, stb., stb., de nem levél.

6 hónapja

bo44

én ezt irtam: "I am gooing to put a short letter here" nem értem,miért rossz? túl szó szerint van? /A note jelentése elég sokrétű/

4 éve

DrBuboBubo

"going" és nem "gooing"

4 éve

MnikaHeged

Az o megoldasukban kimaradt az I utan az am,en jol irtam,de sajnos elveszitettem egy eletet.

4 éve