1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They change you."

"They change you."

Çeviri:Onlar seni değiştirirler.

March 21, 2014

10 Yorum


ZENANTA

Katılıyorum


RavzanurBts

bende katılıyom dogru saymalıydıııı


RavzanurBts

hine aynı soruyu yanlış yaptımmm


smooth94

Think of bir kalıp change of ta böyle birşey yok


eyuptkc

onlar seni değişir yazdım neden kabul etmedi?


incikin_

"Change" hem değiştirmek hem de "değiştirmek" anlamında kullanılıyor. Hangi anlamda kullanıldığını cümlenin gidişatından anlıyoruz. Burada "değiştirmek". Aksi halde Türkçe cümle yanlış olur ve cevap kabul edilmez.


Ugur_Korkmaz

İnci hanım acizane bir düzeltme yapmam gerekiyor. İki defa "değiştirmek" yazmışsınız. Hem "değişmek" hem de "değiştirmek" demek istediğinizi sanıyorum.


Duygu447964

We change you diyor ama they diyor


x1ahmet1x

ben onlar seni degistirirler yazdım kabul etmedi acaba g ğ yazmadıgım icinmi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.