1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Is she pretty?"

"Is she pretty?"

Çeviri:O sevimli mi?

March 21, 2014

34 Yorum


erdemsinan

''pretty'' genelde kızlar için kullanılan bir sıfattır. ''hoş, güzel, sevimli'' anlamlarına gelir. buraya kadar her şey normal ancak kelime yanlış yerde kullanılmış. sıfat bölümünde kullanılması gerekirken zarf bölümünde karşımıza çıkıyor. bu bölümde ''pretty'' kullanılacaksa ''oldukça'' anlamında kullanılmalı.

What a pretty garden (pretty : adjective) ( Ne güzel bir bahçe)

It is pretty cold outside ( pretty : adverb) ( Dışarısı oldukça soğuk)


NoisyNight

ikisi arasindaki farki anlamamiz icin sormuslardir zaten


KandemirEmre

zaten bu durumu fark ettirebilmek için konulmuş bu örnek. prettynin adverb olarak kullanıldığı örnekler de var bu bölümde


agaagaagaagaaga

Tebrikler..Complimenti..Congratulations


TugayTq

sevimli midir ile sevimli mi'nin ne farkı var? she is prettiy'de o sevimli ve o sevimlidir'i kabul ederken bunu niye etmiyor?


Arda_Gozutok

Şirin kabul edilmeli


alidesidero_

pretty = şirin yanlış mıdır?


MehmetAliBey7733

Sevimlidir ama damarına basmayın sakın


ReuSebo

Sevimli = cute Olarak kullanılır genelde yani ben böyle biliyorum


mauzeof

bazı kelimelerin iki anlamları vardır


halleyy

pretty bayanlar cute erkekler için telafuz ediliyor genelde ben de böyle biliyorum.


ercansonmez

"O sevimli midir?" doğru cevabım neden doğru kabul edilmedi?


Viforvendetta

raporlarsanız eklenir


sawashian

‘O şirin mi?‘ rapor ettim :)


Ayhanzyrek

Filmi bile var pretty woman:))


nurettin.gunsili

"O güzelmidir" kabul edilmedi


sudekaratas

Sevimliyi "cute" diye biliyodum ben yanlış mı biliyorum??


edigu

Burada şirin de kabul edilmeli


userim

midir gelebilir kabul etmiyor.


ItsAlexaMoon

Ben de şirin dedim ne yazık ki kabul edilmedi


Yilmazow

is ya da do nasıl ayırt ederiz?


HasanYaman13

O sevimlidir olacakken niye o sevimlimi oluyor


Fatih339956

Hoş da kabul görmedi


enveryuce

La ha şirin ha sevimli ne fark eder!


Muhammet910004

Türkçe de o peri mi gibi ifade anlaşılıyor She is a pretty


mer426956

Hayır çok çirkin


ufukay34

o güzelmi dir? neden olmadı


rmzncbk

Çünkü Türkçe de yazılışı öyle değildir. Güzel midir? Diye yazarsın güzel mi diye yazarsın ama güzelmi diye bir yazılış yoktur.


MuratYuksel44

Soru ekleri ayrı yazılır: güzel mi/midir.


sinemysl

Kiz sevimli mi? yi kabul etmiyor


mauzeof

kız sevimli mi? yanlış olur çünkü kız olsaydı she yerine girl kullanılırdı


zafer28

"o oldukça güzel mi" cevabı kabul görmesi gerekmez mi


MuratYuksel44

Pretty beautiful deseydi belki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.