1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Is she pretty?"

"Is she pretty?"

Çeviri:O sevimli mi?

March 21, 2014

24 Yorum


erdemsinan

''pretty'' genelde kızlar için kullanılan bir sıfattır. ''hoş, güzel, sevimli'' anlamlarına gelir. buraya kadar her şey normal ancak kelime yanlış yerde kullanılmış. sıfat bölümünde kullanılması gerekirken zarf bölümünde karşımıza çıkıyor. bu bölümde ''pretty'' kullanılacaksa ''oldukça'' anlamında kullanılmalı.

What a pretty garden (pretty : adjective) ( Ne güzel bir bahçe)

It is pretty cold outside ( pretty : adverb) ( Dışarısı oldukça soğuk)


NoisyNight

ikisi arasindaki farki anlamamiz icin sormuslardir zaten


KandemirEmre

zaten bu durumu fark ettirebilmek için konulmuş bu örnek. prettynin adverb olarak kullanıldığı örnekler de var bu bölümde


TugayTq

sevimli midir ile sevimli mi'nin ne farkı var? she is prettiy'de o sevimli ve o sevimlidir'i kabul ederken bunu niye etmiyor?


Nusretzlim

Aynı düşünüyorum


Arda_Gozutok

Şirin kabul edilmeli


alidesidero_

pretty = şirin yanlış mıdır?


MehmetAliBey7733

Sevimlidir ama damarına basmayın sakın


ReuSebo

Sevimli = cute Olarak kullanılır genelde yani ben böyle biliyorum


ercansonmez

"O sevimli midir?" doğru cevabım neden doğru kabul edilmedi?


Viforvendetta

raporlarsanız eklenir


sawashian

‘O şirin mi?‘ rapor ettim :)


Ayhanzyrek

Filmi bile var pretty woman:))


nurettin.gunsili

"O güzelmidir" kabul edilmedi


sudekaratas

Sevimliyi "cute" diye biliyodum ben yanlış mı biliyorum??


edigu

Burada şirin de kabul edilmeli


userim

midir gelebilir kabul etmiyor.


ItsAlexaMoon

Ben de şirin dedim ne yazık ki kabul edilmedi


Yilmazow

is ya da do nasıl ayırt ederiz?


HasanYaman13

O sevimlidir olacakken niye o sevimlimi oluyor


Fatih339956

Hoş da kabul görmedi


enveryuce

La ha şirin ha sevimli ne fark eder!


Muhammet912070

Türkçe de o peri mi gibi ifade anlaşılıyor She is a pretty

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.