Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Is she pretty?"

Çeviri:O sevimli mi?

4 yıl önce

29 Yorum


erdemsinan

''pretty'' genelde kızlar için kullanılan bir sıfattır. ''hoş, güzel, sevimli'' anlamlarına gelir. buraya kadar her şey normal ancak kelime yanlış yerde kullanılmış. sıfat bölümünde kullanılması gerekirken zarf bölümünde karşımıza çıkıyor. bu bölümde ''pretty'' kullanılacaksa ''oldukça'' anlamında kullanılmalı.

What a pretty garden (pretty : adjective) ( Ne güzel bir bahçe)

It is pretty cold outside ( pretty : adverb) ( Dışarısı oldukça soğuk)

4 yıl önce

NoisyNight

ikisi arasindaki farki anlamamiz icin sormuslardir zaten

1 ay önce

agaagaagaagaaga

Tebrikler..Complimenti..Congratulations

3 yıl önce

zeynepsevim06

What

2 yıl önce

TugayTq

sevimli midir ile sevimli mi'nin ne farkı var? she is prettiy'de o sevimli ve o sevimlidir'i kabul ederken bunu niye etmiyor?

4 yıl önce

Arda_Gozutok

Şirin kabul edilmeli

3 yıl önce

ReuSebo

Sevimli = cute Olarak kullanılır genelde yani ben böyle biliyorum

4 yıl önce

mauzeof

bazı kelimelerin iki anlamları vardır

3 yıl önce

halleyy

pretty bayanlar cute erkekler için telafuz ediliyor genelde ben de böyle biliyorum.

3 yıl önce

alidesidero_

pretty = şirin yanlış mıdır?

3 yıl önce

sawashian
sawashian

‘O şirin mi?‘ rapor ettim :)

3 yıl önce

sudekaratas

Sevimliyi "cute" diye biliyodum ben yanlış mı biliyorum??

2 yıl önce

ercansonmez

"O sevimli midir?" doğru cevabım neden doğru kabul edilmedi?

3 yıl önce

Viforvendetta

raporlarsanız eklenir

3 yıl önce

Ayhanzyrek

Filmi bile var pretty woman:))

2 yıl önce

nurettin.gunsili

"O güzelmidir" kabul edilmedi

2 yıl önce

edigu

Burada şirin de kabul edilmeli

2 yıl önce

userim

midir gelebilir kabul etmiyor.

2 yıl önce

PrincessofCA

Ben de şirin dedim ne yazık ki kabul edilmedi

1 yıl önce

yilmaz.kajmer

is ya da do nasıl ayırt ederiz?

1 yıl önce

HasanYaman13

O sevimlidir olacakken niye o sevimlimi oluyor

10 ay önce

mer426956

Hayır çok çirkin

6 ay önce

ufukay34

o güzelmi dir? neden olmadı

3 yıl önce

rmzncbk

Çünkü Türkçe de yazılışı öyle değildir. Güzel midir? Diye yazarsın güzel mi diye yazarsın ama güzelmi diye bir yazılış yoktur.

3 yıl önce

MuratYuksel44

Soru ekleri ayrı yazılır: güzel mi/midir.

3 yıl önce

sinemysl

Kiz sevimli mi? yi kabul etmiyor

3 yıl önce

mauzeof

kız sevimli mi? yanlış olur çünkü kız olsaydı she yerine girl kullanılırdı

3 yıl önce

zafer28

"o oldukça güzel mi" cevabı kabul görmesi gerekmez mi

4 yıl önce

MuratYuksel44

Pretty beautiful deseydi belki

3 yıl önce