"I live with my parents."

Fordítás:A szüleimmel lakom.

March 21, 2014

14 hozzászólás


Tecike

A szüleimmel élek.?

March 21, 2014

fectroll

Elfogadja már...

June 8, 2014

gabor.samoly

Azt sajna nekem sem fogadta el...

March 21, 2014

SzerAdel

En is ezt irtam, de nem fogadta el

March 23, 2014

Herbelzsofi

Én is azt írtam, hogy élek és jelentettem, hogy fogadják el! Ti is tegyetek így legközelebb.

March 24, 2014

Tengelic

Detto.

March 22, 2014

JnosPterVr

Ezek utábn mit is írhatnék :)

March 24, 2014

AndrsTth532551
<pre></pre>

Ezt már máshol is hallottam, bár én némán játszom a Duolingoval

March 17, 2017

EszterZubor

Jelentettem ez tiszta szemetseg h az ő hibajuk miatt veszitem az életet :( live él, lakik tobb jelentése van

March 27, 2014

Rebid2002

A "szüleimmel együtt lakok" azt mért nem fogadja el?

October 4, 2014

IstvnnVajd

A szuleimmel lakom miert nem jó?

April 11, 2015

AikaChan01

Rohadtul nem lehet kierteni hogy azt mondja 'live'....

August 12, 2016

Harga

Nem gond, csak jegyezd meg, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják és mit jelent.

June 16, 2018

olina296

Egyetértek veled.

March 31, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.