Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich nehme den nächsten Bus."

Çeviri:Ben bir sonraki otobüse biniyorum.

1 yıl önce

7 Yorum


humetin

Sonraki otobüse biniyorum.

11 ay önce

enanasya
enanasya

"nehmen" kelimesinin Türkçe karşılıklarında hiç "binmek" yok. Almanlar "Ben bir sonraki otobüsü alıyorum" mu der? Bu fiil çok fazla anlama geliyor galiba.

1 yıl önce

SteffiBookworm-

Evet, "nehmen" bağlamına bağlı olarak birkaç anlam taşıyor. İşte bazı örnekler, ancak liste tamamlanmamış:

Pons - click here

1 yıl önce

enanasya
enanasya

İch steige den nächsten Bus ein olmaz mı?

6 ay önce

32192469

"Sonraki otobüse binerim." Olmaz mı?

1 yıl önce

Gluslu0

nehmen ı anladım ama sonraki kabul edilmiyor. Bir yok orada

4 ay önce

Gluslu0

bu sefer de binerim kabul edilmedi

4 ay önce