"Ich nehme den nächsten Bus."

Çeviri:Ben bir sonraki otobüse biniyorum.

1 yıl önce

7 Yorum


humetin

Sonraki otobüse biniyorum.

1 yıl önce

enanasya
enanasya

"nehmen" kelimesinin Türkçe karşılıklarında hiç "binmek" yok. Almanlar "Ben bir sonraki otobüsü alıyorum" mu der? Bu fiil çok fazla anlama geliyor galiba.

1 yıl önce

SteffiBookworm-

Evet, "nehmen" bağlamına bağlı olarak birkaç anlam taşıyor. İşte bazı örnekler, ancak liste tamamlanmamış:

Pons - click here

1 yıl önce

enanasya
enanasya

İch steige den nächsten Bus ein olmaz mı?

8 ay önce

32192469

"Sonraki otobüse binerim." Olmaz mı?

1 yıl önce

Gluslu0

nehmen ı anladım ama sonraki kabul edilmiyor. Bir yok orada

5 ay önce

Gluslu0

bu sefer de binerim kabul edilmedi

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.