1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is like starting again."

"It is like starting again."

Fordítás:Olyan, mint újrakezdeni.

March 21, 2014

10 hozzászólás


eduka9

Az én válaszomat nem fogadta el ("Ez olyan, mint az újrakezdés"), helyette bekínálta ezt: "Ez olyan az, mint az újrakezdés" - ebből az "az" volt aláhúzva, mint hiányzó elem. Ezt tessenek szívesek javítani, mert inkorrekt!


mango1948

Én is ezt írtam: ez olyan mint az újrakezdés. Az ő fordításuknak semmi értelme.


karak74

Sajnos az egyetlen megoldás a hibajelentés, de sajnos ez sem jelenti, hogy egyáltalán ki lehet javítani a hibát. Ez a mesterséges intelligencia átka. (Azaz a tény, hogy ma még gyermekcipőben jár.) Vagyis: Adott egy élő, ki nem számítható dolog. Mint pl. kirándulni az erdőben. Néha egy nagyobb fűcsomót, vagy egy letört ágat át kell lépni. Tócsába nem jó belelépni, de nagyon kicsibe lehet. Tudni, hogy melyik farönk fog megtartani, és melyikre ne lépjek rá, stb... Ezek egy ember számára nem jelentenek gondot. Még szeretnek is az emberek kirándulni. Na most kérj meg egy programozót, hogy írjon egy programot, ami ezeket kiszámolja, eldönti. De a kérés közben ne állj közel hozzá, mert rossz lesz neked. Ugyanez van itt is. A nyelv olyan kiszámíthatatlan terep, mint egy erdő.


balazsil

Tetszik a hasonlat és a megfogalmazás.


Balna1988

Ezt honnan szedte hogy MI újrakezdenénk, holott nincs is benne az, hogy mi. Ami a második fordítást illeti, nem kéne bele a "that"?: It is like starting again that, mert így szerintem az én fordításom a jó: Olyan , mintha újrakezdené (pl. eső). Vagy tévedek?


Arika777

Olyan,mintha újrakezdödne ...és evvel mi a gondja. Nincs utaló szó sem az alanyra.


Cimbi1970

Na ezt én nem értem! Valaki magyarázza el, hogy van benne az hogy mi újrakezdenénk???


rfvijn1

It is like ... - ez olyan ...

... starting again - ... kezdeni ismet/ujra


Hugi_52

Nem az van, hogy mi kezdenénk újra, hanem olyan, mint az újrakezdés, ami magyarosabban újrakezdeni.


Ballyhara

ujrakezdeshez hasonlit - ez sem jó

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.