1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "When did they write a letter…

"When did they write a letter?"

Μετάφραση:Πότε έγραψαν ένα γράμμα;

June 8, 2017

8 σχόλια


aGaO18

Μπορεί να έχεις ενα ορθογραφικό λάθος .Δοκήμασε με ενα άλλο τρόπω


-c5IM

Γιατί είναι λάθος το "πότε έγραψαν επιστολή;"


PavlosChri4

Η πιο σωστή...


A7P41

Και.αυτην.τη.γραφω.σωστη.και.τη.βγαζετε.λαθος.γιατι.τι.να.κανω


pasatempos

Γιατί δεν λειτουργεί η δυνατότητα προφορικής απάντησης;


vanja2009

Γιατί βγάζει λάθος την παρακάτω απάντηση : "Πότε γράψανε αυτοί ένα γράμμα"


GrigorisKa

Πότε γράψανε ένα γράμμα και μου το έβγαλε λάθος. Τι γράψανε τι έγραψαν? Υπάρχει διαφορά δηλαδή?


yxxH6

ο χρόνος προφορας της ερώτησης είναι μηδενικός

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.