Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"When did they write a letter?"

Μετάφραση:Πότε έγραψαν ένα γράμμα;

0
πριν από 1 χρόνο

5 σχόλια


aGaO18

Μπορεί να έχεις ενα ορθογραφικό λάθος .Δοκήμασε με ενα άλλο τρόπω

1
Απάντησηπριν από 11 μήνες

-c5IM
-c5IM

Γιατί είναι λάθος το "πότε έγραψαν επιστολή;"

1
Απάντησηπριν από 9 μήνες

PavlosChri4

Η πιο σωστή...

0
Απάντησηπριν από 2 μήνες

A7P41

Και.αυτην.τη.γραφω.σωστη.και.τη.βγαζετε.λαθος.γιατι.τι.να.κανω

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

pasatempos

Γιατί δεν λειτουργεί η δυνατότητα προφορικής απάντησης;

0
Απάντησηπριν από 9 μήνες