"When did they write a letter?"

Μετάφραση:Πότε έγραψαν ένα γράμμα;

June 8, 2017

7 σχόλια


aGaO18

Μπορεί να έχεις ενα ορθογραφικό λάθος .Δοκήμασε με ενα άλλο τρόπω

September 9, 2017

-c5IM

Γιατί είναι λάθος το "πότε έγραψαν επιστολή;"

October 16, 2017

PavlosChri4

Η πιο σωστή...

June 2, 2018

A7P41

Και.αυτην.τη.γραφω.σωστη.και.τη.βγαζετε.λαθος.γιατι.τι.να.κανω

June 8, 2017

pasatempos

Γιατί δεν λειτουργεί η δυνατότητα προφορικής απάντησης;

October 29, 2017

vanja2009

Γιατί βγάζει λάθος την παρακάτω απάντηση : "Πότε γράψανε αυτοί ένα γράμμα"

September 3, 2018

GrigorisKa

Πότε γράψανε ένα γράμμα και μου το έβγαλε λάθος. Τι γράψανε τι έγραψαν? Υπάρχει διαφορά δηλαδή?

October 28, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.