"When did they write a letter?"

Μετάφραση:Πότε έγραψαν ένα γράμμα;

πριν από 1 χρόνο

7 σχόλια


aGaO18

Μπορεί να έχεις ενα ορθογραφικό λάθος .Δοκήμασε με ενα άλλο τρόπω

πριν από 1 χρόνο

-c5IM
-c5IM

Γιατί είναι λάθος το "πότε έγραψαν επιστολή;"

πριν από 1 χρόνο

PavlosChri4

Η πιο σωστή...

πριν από 6 μήνες

A7P41

Και.αυτην.τη.γραφω.σωστη.και.τη.βγαζετε.λαθος.γιατι.τι.να.κανω

πριν από 1 χρόνο

pasatempos

Γιατί δεν λειτουργεί η δυνατότητα προφορικής απάντησης;

πριν από 1 χρόνο

vanja2009

Γιατί βγάζει λάθος την παρακάτω απάντηση : "Πότε γράψανε αυτοί ένα γράμμα"

πριν από 3 μήνες

GrigorisKa

Πότε γράψανε ένα γράμμα και μου το έβγαλε λάθος. Τι γράψανε τι έγραψαν? Υπάρχει διαφορά δηλαδή?

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.