Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Kde je ta malba?"

Překlad:Where is the painting?

před 1 rokem

6 komentářů


nmw213
nmw213

Není to zrovna krásný věci ale chtěl bych se zeptat kdy se mi stane že vidím 3 komentáře k nějaké větě a žádné tam nejsou

před 1 rokem

nmw213
nmw213

Psal jsem to rychle ale snad to pochopíte. Přes Google speak

před 1 rokem

Daku_
Daku_

Jen upozorneni, ze misto vyslovnosti where tam je speling

před 7 měsíci

Honza_U

jaký je rozdíl mezi the paint a the painting?

před 3 měsíci

Zdenek59

painting je podstatné jméno, kdežto paint může být i sloveso. Ale obojí to bere.

před 2 měsíci

Honza_U

slovesem, vzhledem ke členu "the" (nemluvě o kontextu) zde paint být nemůže, dotaz směřoval k tomu, zda je nějaký, byť malý, významový rozdíl kdy použít the/a paint a kdy painting, popř. zda platí obecně pro ing tvary podstatných jmen

před 2 měsíci