1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Ποια είναι η ημερομηνία σήμε…

"Ποια είναι η ημερομηνία σήμερα;"

Μετάφραση:What is today's date?

June 8, 2017

6 σχόλια


jayfender

"What is the date today" is also acceptable and is a more direct translation IMHO.


2Ilj2

Και εγώ θέλω να μας το εξηγήσει κάποιος


D_..
Mod
Plus

Παρακαλώ δες τον σύνδεσμο στην απάντησή μου στο παλαιότερο σχόλιο του GeorgiosP3 που γράφει ακριβώς την ερώτηση. :)


Nellee12

Γιατί μπαίνει το 's εδώ;


GeorgiosP3

'What is today's date?' Can you tell me when do we use 'which' than 'what'? Thanks!


D_..
Mod
Plus

Eξήγηση στα σχόλια εδώ https://www.duolingo.com/comment/10769403 :)

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.