"Ποια είναι η ημερομηνία σήμερα;"

Μετάφραση:What is today's date?

June 8, 2017

6 σχόλια


Nellee12

Γιατί μπαίνει το 's εδώ;

December 23, 2018

GeorgiosP3

'What is today's date?' Can you tell me when do we use 'which' than 'what'? Thanks!

June 8, 2017

D_..
Mod

    Eξήγηση στα σχόλια εδώ https://www.duolingo.com/comment/10769403 :)

    March 14, 2018

2Ilj2

    Και εγώ θέλω να μας το εξηγήσει κάποιος

    March 13, 2018

D_..
    Mod

      Παρακαλώ δες τον σύνδεσμο στην απάντησή μου στο παλαιότερο σχόλιο του GeorgiosP3 που γράφει ακριβώς την ερώτηση. :)

      March 14, 2018

jayfender

      "What is the date today" is also acceptable and is a more direct translation IMHO.

      April 9, 2019
      Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.