"He comes from France."

Fordítás:Franciaországból származik.

March 21, 2014

12 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


tamasjenei

come az jönni-t jelent .. mióta jelenti azt hogy származik?!


Pola51

Nekem elfogadta.


johalasz46

Korábbi commentjeimet felülbirálva megnéztem a szótárt: come - sok jelentésű szó, egyik pl. a származik. "Where do you come from ?" - honnan származik?, hová való(si ) ?- mint irja. Tehát a duó mondata correct. - 2019.09.


Dettus09

Nem mindig szó szerint kell fordítani, tehát a come from jelentheti azt is, hogy származol valahonnan


Florian226147

De pont emiatt kellene elfogadnia azt is hogy onnan jön


Orsi1026

ez a mondat üldöz engem, és mindig elrontom, mert a France helyett friends-et értek. :(


Zsuzsi182464

Most csak ezért meghallgattam Mike Oldfield Get to France számát, ahol az echte angol anyanyelvű Maggie Reilly énekel, ott tökéletesen érthetően 'fransz' hallatszik, kicsit a és rövid á között.


mini-mano

come az jönni, igazad van tamásjenei, én is igy tudom


ironcameleon

Meg "származni"-t is jelent.


Makkaiaw

Érdekes. He comes jön, He comes from home jön otthonról He comes from England angliabol jön He comes from France faranciaorságból származik


ironcameleon

Az angol nyelvben fontos a szövegkörnyezet, ahová beillesztesz egy szót. Mindig annak megfelelően alakul a magyar jelentés.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.