1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He comes from France."

"He comes from France."

Fordítás:Franciaországból származik.

March 21, 2014

10 hozzászólás


tamasjenei

come az jönni-t jelent .. mióta jelenti azt hogy származik?!

March 13, 2016

Pola51

Nekem elfogadta.


johalasz46

Korábbi commentjeimet felülbirálva megnéztem a szótárt: come - sok jelentésű szó, egyik pl. a származik. "Where do you come from ?" - honnan származik?, hová való(si ) ?- mint irja. Tehát a duó mondata correct. - 2019.09.


Orsi1026

ez a mondat üldöz engem, és mindig elrontom, mert a France helyett friends-et értek. :(


Dettus09

Nem mindig szó szerint kell fordítani, tehát a come from jelentheti azt is, hogy származol valahonnan


Makkaiaw

Érdekes. He comes jön, He comes from home jön otthonról He comes from England angliabol jön He comes from France faranciaorságból származik


ironcameleon

Az angol nyelvben fontos a szövegkörnyezet, ahová beillesztesz egy szót. Mindig annak megfelelően alakul a magyar jelentés.


mini-mano

come az jönni, igazad van tamásjenei, én is igy tudom


ironcameleon

Meg "származni"-t is jelent.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.