"HecomesfromFrance."

Fordítás:Franciaországból származik.

4 éve

14 hozzászólás


tamasjenei

come az jönni-t jelent .. mióta jelenti azt hogy származik?!

2 éve

Pola51
Pola51

Nekem elfogadta.

2 éve

johalasz46

Igen "Franciaországból jön." - ennyi. Ez a helyes. A duó nem teheti meg, hogy félretanit bennünket. A származik ráadásul egy múlt időt feltételez: onnan jött ! = He came ! - No, mindegy...

1 éve

Orsi1026

ez a mondat üldöz engem, és mindig elrontom, mert a France helyett friends-et értek. :(

4 éve

freemail.hu

én is

4 éve

mini-mano

come az jönni, igazad van tamásjenei, én is igy tudom

2 éve

Dettus09

Nem mindig szó szerint kell fordítani, tehát a come from jelentheti azt is, hogy származol valahonnan

1 éve

johalasz46

Ez a baj. Ha a duó tér el a szótól, akkor OK, ha mi, tanulók az értelemszerűt irjuk, az már nem OK. Kedvünket szegi néha ez a hozzáállás...

1 éve

Makkaiaw

Érdekes. He comes jön, He comes from home jön otthonról He comes from England angliabol jön He comes from France faranciaorságból származik

1 éve

Kincskereso

Jelenteni kell

4 éve

Minoszaurusz

ez fura "comes" az a jön és nem a jött

1 éve

Judit793182

A megoldásban múlt idő szerepel. miért?

1 éve

OrszgZsfia

Ő eljön Franciaországba. Miért nem jó??

1 éve

Argosz
Argosz

to France - Franciaországba, from France Franciaországból

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.