1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Yesterday I walked to my hou…

"Yesterday I walked to my house."

Překlad:Včera jsem šel do svého domu.

June 9, 2017

13 komentářů


Pr0crast1ne

"Včera jsem se prošel k mému domu" - prošel by se opravdu řeklo jinak než šel?


Jiricek.Michal

"Včera jsem se procházel k mému domu" to nevezme proč ?


petra842511

Taky myslim, ze prochazel se je presnejsi nez sel. Podle meho sel by bylo went.


ChovMart

Sloveso "procházet" znamená chodit bez cíle. Můžete se procházet v lese, v parku nebo po poli.


JanRejlek1

Včera jsem šel ke mně domů?


HanaZajaco

Taky jsem to tak zadala a nevzalo mi to :-(


Zuzana551933

Pri tejto vete je preklad: "Včera jsemšel k svému domu ". Preklad je správny, ale je to napísané spolu. Prosím opraviť. V diskusii je to napísané správne. Ďakujem.


kacenka9

opraveno, diky


PavlaGttne

Jak by se řeklo: "Včera jsem šla domů."


tatka_
Mod

"Yesterday I went home."


janagaba

Je to chyba: včera jsem šel do mého bytu


tatka_
Mod

"můj byt" je "my flat"


Silver.de.Gent

Hloupé a nesmyslné věty. Jako např. Dotýkali jsme se slona. To vymýšlí nějaký náhodný generátor slov???

Learn English in just 5 minutes a day. For free.