A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I will try."

Fordítás:Meg fogom próbálni.

4 éve

14 hozzászólás


BLacee
BLacee

"I will try it"- nek lenne a fordítása a " Meg fogom próbálni."

4 éve

csorbala

az it nekem is hiányzik ehhez a megoldáshoz

4 éve

leslie1952

Direkt igekötő nélkül írtam. "Természetesen" buktam, jelentettem. Csak bosszant.

4 éve

borka46

Csatlakozom. Engem is bosszant. Én is jelentettem, mert szinte kitalálhatatlan, hogy mikor melyik fordítás felel meg.

4 éve

DvidKertsz

do, or do not, there is no try

2 éve

Engreyight

A "Megpróbálom." nem jó?

3 éve

AgnesHeged

Igekoto nelkuli valtozatot el kellene fogadni. De 11 honapja sem valtoztattak, latva az hozzaszolasok datumat:-(

3 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Már 12 hónap

3 éve

sliderxy

Próbálni fogom - szintén nem fogadta el. (2015.03.19)

3 éve

aptg.gabi

03.27. ;(

3 éve

Istvanlad
Istvanlad

Ki fogom próbálni . Miért nem jó ?

2 éve

Mamika51

Próbálni fogom. Nem fogadta el. Miért nem jó?

2 éve

Harga
Harga

Ehhez hiányzik az angol mondatból a tárgy, de szerintem le lehetne tesztelni azt, hogy: "Próbálkozni fogok." Így már jónak tűnik, de persze szerintem a duolingo válasza jobb.

11 hónapja

drfazakaslaszlo

I will try it.

4 hónapja