"He ends up in prison."

Μετάφραση:Αυτός καταλήγει στη φυλακή.

June 9, 2017

4 σχόλια

Κατά κορυφαία δημοσίευση

Konstantin716578

Αν έχει την φυλακή δεν θα έπρεπε να έχει και λιμάνια και δημόσια κτίρια κτλ

December 5, 2017

IliasVrina

Το up δεν μεταφράζεται πάνω ? με την έννοια σαν μέρος-περιοχή. Αυτός καταλήγει πάνω στη φυλακή

June 9, 2017

D_..
Mod

    Οι λέξεις δεν μεταφράζονται πάντα μία μία. Εδώ έχουμε μία περίπτωση περιφραστικού ρήματος, end up, που όλο μαζί σημαίνει 'καταλήγω'.

    December 5, 2017

uoLL8

    Επειδή το "He..." είναι προσωπικό, αναρωτιέμαι αν η φράση περιγράφει κάτι που συμβαίνει διαρκώς με κάποιο άτομο. Αν ήταν π.χ. ένας δρόμος φαντάζομαι ότι δεν θα λέγαμε "He", αλλά θα λέγαμε "It ends up..."!!! Ποιος είναι ο χρόνος του ρήματος εδώ και πώς σχηματίζεται?

    Φιλικά Κλεάνθης

    May 19, 2019
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.