1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "He ends up in prison."

"He ends up in prison."

Μετάφραση:Αυτός καταλήγει στη φυλακή.

June 9, 2017

4 σχόλια


Konstantin716578

Αν έχει την φυλακή δεν θα έπρεπε να έχει και λιμάνια και δημόσια κτίρια κτλ


Ilias_V

Το up δεν μεταφράζεται πάνω ? με την έννοια σαν μέρος-περιοχή. Αυτός καταλήγει πάνω στη φυλακή


D_..

Οι λέξεις δεν μεταφράζονται πάντα μία μία. Εδώ έχουμε μία περίπτωση περιφραστικού ρήματος, end up, που όλο μαζί σημαίνει 'καταλήγω'.


uoLL8

Επειδή το "He..." είναι προσωπικό, αναρωτιέμαι αν η φράση περιγράφει κάτι που συμβαίνει διαρκώς με κάποιο άτομο. Αν ήταν π.χ. ένας δρόμος φαντάζομαι ότι δεν θα λέγαμε "He", αλλά θα λέγαμε "It ends up..."!!! Ποιος είναι ο χρόνος του ρήματος εδώ και πώς σχηματίζεται?

Φιλικά Κλεάνθης

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.