Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"He ends up in prison."

Μετάφραση:Αυτός καταλήγει στη φυλακή.

πριν από 1 χρόνο

3 σχόλια


Konstantin716578

Αν έχει την φυλακή δεν θα έπρεπε να έχει και λιμάνια και δημόσια κτίρια κτλ

πριν από 8 μήνες

IliasVrina

Το up δεν μεταφράζεται πάνω ? με την έννοια σαν μέρος-περιοχή. Αυτός καταλήγει πάνω στη φυλακή

πριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Οι λέξεις δεν μεταφράζονται πάντα μία μία. Εδώ έχουμε μία περίπτωση περιφραστικού ρήματος, end up, που όλο μαζί σημαίνει 'καταλήγω'.

πριν από 8 μήνες