1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What do you have to offer a …

"What do you have to offer a woman?"

Çeviri:Senin bir kadına sunacak neyin var?

March 21, 2014

13 Yorum


altugcyhn

Sizin çevirinizde have to zorunluluk anlamında değilde sahiplik anlamında kullanılmış gibi oluyor. Hangi durumlarda sahiplik anlamında hangilerinde zorunluluk?


Selcen_Ozturk

bu cümlede her iki anlama da gelebilir, ikisi de kabul


1043731154

Yalnız cümle bir erkeğin hayatının özeti olmuş.


Kaanelikku

Sen bir kadına ne teklif etmek zorundasın?


bahadir35

"Senin bir kadına ne teklifin var " tercümesi kabul edilmeli.


zuleyhaElc

Have kelimesi çok karışık ya


Fatih_714

Have to/has to = -malı/meli


auspices

"Bir kadına önereceğiniz ne var" neden olmaz?


Marian734

Onericek ve sunacak ne farklari var ki!!!


makeskin

Önermek, tavsiyede bulunmak gibi. Sunmak presentation a benzer içerisinde tavsiye barındırmaz


Lale188

Buna benzer bir kalıp:What do you have to think about? Düşünecek ne var?


Like_the_freedom

Hayat müşterektir diye boşuna dememişler :)


Fatih_714

"Bir kadına ne ikram etmelisin?" olmaz mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.