"Everyone is here today."

Μετάφραση:Όλοι είναι εδώ σήμερα.

πριν από 1 χρόνο

9 σχόλια


Bill348051

Όλοι είναι εδώ σήμερα = (everybody is here today ) γιατί ο καθένας είναι εδώ σήμερα =( Everyone is here today ) Ποιο είναι το σωστό;

πριν από 1 χρόνο

Bacilic
Bacilic
Mod

Θα λέγαμε ότι και τα δύο είναι σωστά και στα Αγγλικά (everybody, everyone) και στα Ελληνικά (όλοι, καθένας) οι παραλλαγές αυτές έχουν το ίδιο νόημα.

Μεταφράζοντας όμως με ακρίβεια και όχι νοηματικά από τα Αγγλικά στα Ελληνικά πρέπει να περιοριστούμε στις μεταφράσεις της λέξης "everyone = όλοι, καθένας, άπαντες".
Αντίστροφα (Ελληνικά σε Αγγλικά) έχουμε περισσότερες επιλογές όπως all, every, everybody, everyone.

πριν από 3 εβδομάδες

Ioanna678593
Ioanna678593

"Όλοι είναι σήμερα εδώ" στην ελληνική γλώσσα δεν αλλάζει το νόημα. Γιατί το δέχεται ως λάθος μετάφραση?

πριν από 1 χρόνο

Konstantin716578

Εσύ θα μπορούσες να θυμηθείς και να καταχωρίσεις όλες τις σωστές (και πιθανές) απαντήσεις χωρίς να παραλείψεις καμία ;;

πριν από 9 μήνες

zoisavvido1

λαθος δεχεται και το οποιοσδηποτε που νομιζω ειναι σωστο εχει γενικα δυσκολια στα συνωνυμα

πριν από 1 χρόνο

Konstantin716578

Γενικά στα ελληνικά δεν υπάρχει κανόνας για το που θα βάλεις κάθε λέξη. Στο duolingo έχουν καταχωρηθεί ελάχιστοι συνδιασμοί για κάθε πρόταση.

πριν από 9 μήνες

Bacilic
Bacilic
Mod

Με αφορμή την κουβεντούλα σας, να σας πω, πως αυτή η προταση έχει 48 εναλλακτικες μεταφράσεις (αν δεν μας επισημάνετε κάποια άλλη!)

Άλλος θα ξεκινήσει την πρόταση με το "είναι", άλλος με το "σήμερα", άλλος θα πει "είναι εδώ" και άλλος "εδώ είναι" και το γαϊτανάκι συνεχίζεται...


Ως διαχειριστές των Αγγλικών για Έλληνες ζητάμε την κατανόηση σας καθώς και την βοήθειά σας με τις συμβουλές σας και επισημένοντας τις παραλήψεις μας.

πριν από 3 εβδομάδες

ChristoStef

Όλοι σήμερα είναι εδώ. Δεν είναι σωστό;

πριν από 11 μήνες

zoisavvido1

σωστό

πριν από 11 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.