1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich gehe zu einer Hochzeit."

"Ich gehe zu einer Hochzeit."

Çeviri:Ben bir düğüne gidiyorum.

June 10, 2017

7 Yorum


ikimavi

Niye 'eine' değil de 'einer' kullanılıyor.


Duygu_de

Nominativ: eine hochzeit Zu kullanıldığı için dativ olmalı. Bu nedenle einer hochzeit


ali581962

Dativ konusu çalışın o zaman anlarsiniz niye einer olduğunu


annuki07

ıch gehe zur eıne .... her neyse dogru yazdık yanlıs oldu ??????????


HakanCengi8

Nach ile zu ;) ikiside ayni m8


Sehatto

Gidiyom yazdım kabul etmedi :'(


ali581962

Nach genelde ülkeye ve eve giderken kullanılıyor, zu bir kisinin yanina giderken (Ayşe'ye, doktora vb ) gibi kullanılıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.