Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich spiele mit ihrer Katze."

Çeviri:Onların kedisiyle oynuyorum.

0
1 yıl önce

6 Yorum


ikimavi

Niye ihrer

2
Cevap ver1 yıl önce

Duygu_de
Duygu_de

Cümlede kedinin artikeli die olduğu için onların kedisi ihre katze. Mit, dativ gerektirdiği için ise ihrer olarak kullanılır.

9
Cevap ver31 yıl önce

alipak9

Daha da kafam karisti bun dativ meselesinden

0
Cevap ver8 ay önce

CerenYilma15

Aynn keske konu anlatimi da yapilsa duolingo da

0
Cevap ver8 ay önce

CerenYilma15

Aynn keske bunlari konu anlatimi olarak anlatsa duolongoda

0
Cevap ver8 ay önce

humetin

die Katze (Nom.) - die Katze (Akk.) - der Katze (Dat). - der Katze (Gen.) Mit welcher Katze spiele ich ? ....mit ihrer Katze.

0
Cevap ver3 ay önce