1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich spiele mit ihrer Katze."

"Ich spiele mit ihrer Katze."

Çeviri:Onların kedisiyle oynuyorum.

June 10, 2017

9 Yorum


humetin

die Katze (Nom.) - die Katze (Akk.) - der Katze (Dat). - der Katze (Gen.) Mit welcher Katze spiele ich ? ....mit ihrer Katze.


Duygu_de

Cümlede kedinin artikeli die olduğu için onların kedisi ihre katze. Mit, dativ gerektirdiği için ise ihrer olarak kullanılır.


alipak9

Daha da kafam karisti bun dativ meselesinden


CerenYilma15

Aynn keske konu anlatimi da yapilsa duolingo da


CerenYilma15

Aynn keske bunlari konu anlatimi olarak anlatsa duolongoda


fatihan5555

Sein,ihr (Onun 3.tekil) İhnen (Onların) Burdaki İhnen die artikelinden mi İhrer oluyor...Anlamadım İHRer Katze (Onun kedisi ) artikelden dolayı amenna da ... (25.05.20)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.