"Ich spiele mit ihrer Katze."

Çeviri:Onların kedisiyle oynuyorum.

June 10, 2017

6 Yorum


ikimavi

Niye ihrer

June 10, 2017

Duygu_de

Cümlede kedinin artikeli die olduğu için onların kedisi ihre katze. Mit, dativ gerektirdiği için ise ihrer olarak kullanılır.

June 10, 2017

humetin

die Katze (Nom.) - die Katze (Akk.) - der Katze (Dat). - der Katze (Gen.) Mit welcher Katze spiele ich ? ....mit ihrer Katze.

April 20, 2018

alipak9

Daha da kafam karisti bun dativ meselesinden

November 22, 2017

CerenYilma15

Aynn keske konu anlatimi da yapilsa duolingo da

November 25, 2017

CerenYilma15

Aynn keske bunlari konu anlatimi olarak anlatsa duolongoda

November 25, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.